۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۳, شنبه

آگاهی و روشنگری ، تنها راه رهایی !

وقتی در باره محمد خاتمی و عملکرد صفایی فراهانی  به عنوان اصلاح طلبهای نظام  جمهوری اسلامی نوشتم ، کامنت ها و پیغام های خصوصی زیادی دریافت کردم  که سعی کردم تا حدودی پاسخگو باشم .... من یک روزنامه نگار هستم که تجربه سی ساله هم در جمهوری اسلامی و در تلویزیون های جا انداز خارج از کشور که به فکر منافع مردم ایران نیستند ، دارم ..!...( آنها با سرمایه دولتهای خارجی اداره می شوند که منافع شان در حفظ این نظام است ) ..!



صفایی فراهانی پایه گذار فوتبال حرفه ای در جمهوری اسلامی است!!!

 زمانی که ایشان تصمیم گرفت بر خلاف مقررات بین المللی با پولهای دولتی این  مهم را انجام دهد ، به این فکر نکرده بود که پولها فساد می آورد ،آنهم   فوتبالی که به لحاظ امکانات و مدیریت حتی از آماتوری نیز پایین تر بود  و پس از صفایی فراهانی دیدیم که فوتبال هرگز نتوانست از مسیری که این اصلاح طلب نظام اسلامی ترسیم کرد ، رهایی پیدا کند و خیلی وقت است که در منجلاب غوطه می خورد !!!





حرفه ای کردن فوتبال جمهوری اسلامی توسط صفایی فراهانی درست عین گفتگوی تمدن های خاتمی در سازمان ملل بود که با عث شد بسیاری از جوانان دانشجو در خارج از کشور به ایران بر گردند و همه آنها سر از زندان اوین در آوردند و تعداد زیادی هم اعدام شدند!!!



صحبت های اخیر سردار پاسدار عزیز محمدی هم مشخص کرد که صفایی فراهانی چگونه رئیس فدارسیون شده !!!
من تنها راه رهایی آن سرزمین را در آگاهی مردم و نسل جوان میدانم و بزرگترین خطر را اصلاح طلبهای نظام که به تجربه ثابت شده در زمان لازم برای فریب مردم  به میدان می آیند در حالیکه ریشه در کثافت است و با ریشه در کثافت ، اصلاح طلبی معنایی ندارد !!!




فراموش نکنید که جااندازهای  نظام اسلامی مثل محسن سازگارا ( از بینانگذاران سپاه پاسداران )
وقتی بعد از انتخابات با برنامه از ایران بیرون آمدند ، اولین حرفی که زدند این بود که  "اگر یک بار دیگر بدنیا بیایند ، دیگر انقلاب نخواهند کرد"  !!!

در حالیکه نیاز جامعه امروز بدون شک انقلاب است ، انقلابی که ریشه اش در آگاهی نسل جوان است ..!!......امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر