۱۳۹۲ بهمن ۲۳, چهارشنبه

حمایت دولت بریتانیا از انقلاب اسلامی سال 57 و نگهداری از آن !



فضای رسانه های خارج از کشور در اختیار نیروهای به اصطلاح اصلاح طلب و به ظاهر جداگشته  از جمهوری اسلامی است  که توسط دولتهای غربی حمایت می شوند  و بزرگترین و قوی ترین آن در انگلستان  است  و علت هم دارد :
دولت بریتانیا  بزرگترین حامی آنهاست و مخالف سرنگونی  نظام جمهوری اسلامی است . چهارم ژانویه 1979 جیمزکالاهان نخست وزیر وقت انگلستان  به محمد رضا شاه پهلوی اطلاع داد که بهتر است این کشور را از فهرست کشورهایی که در نظر دارد در آنجا به زندگی ادامه دهد ، حذف کند !!




اسناد  از طبقه بندی خارج شده دولت انگلستان نشان میدهد که در ژانویه 1979 نه تنها کالاهان از حزب کارگر که بعدا مارگارت تاچر از حزب محافظه کاران هم  که نخست وزیر شد با سفر شاه ایران مخالفت کرده بود. دولت انگلستان  از اداره ایران بدست اسلامیون ( روحانیون شیعه ) حمایت می کرد!!
امروز هم حمايت بخش فارسي  بي بي سي که توسط وزارت امور خارجه انگلستان اداره و بودجه آن تامین می شود ، از اصلاح طلبان معتقد به نظام جمهوري اسلامي بر کسی پوشيده نيست!




 يکي از شگردهاي بي بي سي ، دعوت از چهره هاي طرفدار اصلاحات بعنوان تحليلگر مسائل ايران و جهان است. در بخش ورزش که نگارنده آشنایی کامل  و تجربه چند دهه آن را دارد ، ناگهان دیدیم که سرو کله جااندازهای جمهوری اسلامی دردو سه سال گذشته در رسانه های وابسته به دولتهای آمریکا و اروپا پیدا شد .




در این میان یکی نیز مهدی رستم پور است که بعد از انتخابات سال 88 از ایران خارج می شود و با هماهنگی کارمندان رادیو فردا قصد رفتن به آلمان را داشته که منجر به تصادف و کشته شدن سه تن از کارمندان آن رادیو می شود و همینطور   امیر خسرو جردی  که بعد از بی بی سی  از تلویزین ایران فردا سر در آورد، محمد تقوی  مشاور حاج فتح الله زاده و امیر قلعه نویی  که در بی بی سی  و سایت های داخل جمهوری اسلامی مانند خبر آنلاین فعال شد !!




همگی  آنها به شکل سفارشی وقالبی بیرون آمدند تا در ورزش هم جمع جا اندازهای جمهوری اسلامی در رسانه های فارسی زبان کامل شود!!
شبکه های  بي بي سي فارسی  فعاليت هاي اپوزيسيون برونمرزي را تا آنجايي که رنگ و بوي اصلاح طلبي و بازگشت آنها به قدرت بدهد، منعکس مي کند. در واقع اين بي بي سي فارسی هست که تصميم مي گيرند چه کس  يا کساني بعنوان اپوزيسيون يا "رهبران اپوزيسيون" به ملت ايراني معرفي شوند، همانگونه که بي بي سي رضا شاه را از سلطنت خلع و به خارج کشور تبعید و سپس دولت دکتر مصدق را سرنگون کرد و در انقلاب سال ٥٧ صداي انقلاب اسلامي ايران شد!!!





 اکنون نيز طرح هاي  هدفمندي در قلب برنامه هاي بي بي سي، صداي آمريکا، راديو فردا و تلويزيون  ایران فردا و شبکه من و تو دنبال می شوند که شاید٣٠ سال بعد (يعني زماني که خيلي دير شده است) به آن آگاه خواهيم شد!!!  ......امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر