۱۳۹۲ بهمن ۱۶, چهارشنبه

شبکه تلویزیونی من وتو متعلق به کیست؟

بعد از گذاشتن لینکی از برنامه سابق خودم  درفیس بوک در باره  شبکه من و تو دوست عزیز بنام کوشان کامنتی گذاشته بود :

کاش این برنامه ادامه می یافت.جای خالی این برنامه اتفاقا در من و تو حس میشود.این چنین برنامه هایی...حالا اختلاف چه بوده نمی دانم ولی کاش اختلاف سلیقه ها سبب تعطیلی این برنامه ها نمی شد!


در پاسخ به این دوست گرامی و تمامی کسانی که به همین سادگی نگاه میکنند ، باید بگویم که اصلا مسئله اختلاف سلیقه مطرح نبوده و همانطور که مدیر این شبکه کیوان عباسی به من گفت :  شما ریشه ای نگاه می کنید و ما دنبال برنامه های سرگرم کننده هستیم!! پس باید بروید !!
حالا این  پرسش پیش میاید که چه کسی و یا تشکیلاتی حاضر است سالی ده تا پانزده میلیون دلار خرج این شبکه کنند و یک دلار هم در آمد نداشته باشند و نود درصد هم برنامه های سرگرم کننده پخش کنند و سالی یکبار هم یک مستند سیاسی که بیشتر هم در ارتباط با سوژه های سوخته ای که امکان برگشت ندارد!! ( رفتن شاه از ایران - مصاحبه با فرح پهلوی - شوهای قدیمی ایرانی- خیابانهای قدیم ایران-.....)
بخشی از برنامه های سرگرم کننده در این شبکه ، آکادمی موسیقی گوگوش بود که او هم امسال به خاطر تحریم ها تهیه نشد !!





برنامه موسیقی آکادمی گوگوش هر ساله بیش از چهار میلیون دلار هزنیه در بر داشته و با توجه به تحریم ها و وضعیت بد اقتصادی جمهوری اسلامی حالا کاملا مشخص است که سرمایه  این شبکه از کجا تامین می شود و بدون شک ریشه در اقتصاد جمهوری اسلامی دارد  که پولهایشان در گرو تحریم هاست !!





این پرسش همیشگی من بوده و هست: اگر شما یک بیزینسمن وتاجرثروتمندی باشید و هیچگونه با مسائل سیاسی ارتباطی نداشته باشید ، آیا حاضرید که در شبکه ای مثل من و تو سرمایه گذاری کنید!؟ شبکه ای که حتی یک آگهی هم ندارد و در واقع اصلا درآمدی ندارد! همه می دانند در آمد هر شبکه تلویزیونی مستقل و بدور از وابستگی های سیاسی از راه آگهی های تبلیغاتی است . با توجه به این امر مهم در راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ،به راستی  چرا باید این کار را بکنید و چه چیزی نصیب شما می شود !؟
شمایی که ارتباطی با مسائل سیاسی هم ندارید و فقط به دنبال پول بیشتر هستید، آیا به این وسیله شما درآمد بیشتری خواهید داشت؟!
 اگر پاسخ شما منفی است ، پس چه کسی یا چه کسانی حاضرند این سرمایه گذاری را بکنند؟
حالا شاید پاسخ  بسیار ساده و روشن باشد ، کسانی که در ارتباط با سیاست و سیاسی ها هستند!!!



 مانند شبکه های  بی بی سی فارسی و یا صدای آمریکا که اصلا آگهی ندارند، یعنی در واقع درآمدی ندارند و همانطور که  بارها بطور رسمی اعلام کرده اند  با بودجه پانزده تا بیست میلیون دلاری زیر نظر دولتهای مربوطه کار می کنند . شما هم بعنوان بیننده این شبکه ها درواقع تکلیفتان با این دو شبکه مشخص است که با سیاست های این کشور ها اداره می شود و انتظار شما هم با توجه به این واقعیت آشکار است. ضمن آنکه می دانیم در پس پرده  سیاست و ارتباطی که با جمهوری اسلامی دارند ، خبر ها و برنامه های تولیدی خودشان را تنظیم می کنندو بقول معروف این فتیله را بالا و پایین می برند و اینها بستگی  به منافع سیاسی شان دارد که اگر تامین شود فتیله پایین میآید و اگر تامین نشود فتیله بالا می رود!!
حالا وقتی به شبکه من و تو نگاه می کنیم ، می بینیم تا به امروز حاميان مالي واقعي و دست اندرکاران پشت پرده شبکه من و تو و اهداف دراز مدت آن که ظاهرا با شبکه انگليسي آي تي وي (ITV) همکاري برنامه اي دارد،(آکادمی گوگوش بطور کامل و حتی نحوه تصویر برداری تلویزیونی ) در هاله اي از ابهام براي بسياري از هموطنان قرار دارد!!

پس برای آگاهی دوستان عزیز باید بگویم که اصلا اختلاف سلیقه نبوده و کسانی که از بیرون این شبکه  ، اداره کنندگان اصلی آن هستند ، تصمیم می گیرند که  چه کسانی باید آنجا باشند و یا نباشند !!.......امیر برادران



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر