۱۳۹۲ بهمن ۱۷, پنجشنبه

پرسپولیس اسیر شالارتان ها و امنیتی ها !

دو سال و نیم پیش در شبکه من و تو گزارشی را در باره تحولات مدیریتی باشگاه پرسپولیس تهیه کردم و یقین دارم تا نظام جمهوری اسلامی بر سر کار است این گزارش همچنان تازگی خودش را داشته باشد!!

http://www.youtube.com/watch?v=1otew5rz5fI


آن زمان هم صحبت از آمدن علی پروین شده بود !!

در همین گزارش متوجه می شوید که شهریار و اسطوره فوتبال جمهوری اسلامی ؛ علی دایی  که در آن زمان هم  که مربی پرسپولیس بود به اتفاق  یک آدم امنیتی بنام حبیب کاشانی  چه بازیهای کثیفی را ایجاد کرده بودند !! بدون اینکه به فکر هواداران این باشگاه باشد..!



 امروز علی دایی با وقاحت فراوان می گوید :
 حداقل به خاطر مردم یک کاری کنید. مگر شعار ما این نیست که می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم؟ خوب بیایید به این دو تیم برسید. ببینید با یک برد پرسپولیس مقابل سپاهان چقدر مردم خوشحال می‌شوند. دولت چقدر باید خرج می‌کرد که چنین نشاطی را به جامعه بیاورد؟ باور کنید اگر 500 میلیارد هم خرج می‌کرد، نمی‌توانست!!




این بحران امروز پرسپولیس تا وقتی مدیریتی درست و سالم در کل اداره جامعه بوجود نیاید ، همچنان  ادامه خواهد داشت ..!
مشکل امروز از طرفی گیر آدمهایی هست که دنبال پول و شهرت هستند و از طرف دیگر که مسئله اصلی و باعث و بانی این شرایط است ، جنگ قدرت  است ..! سپاه پاسداران ، دفتر رهبری ، ریاست جمهوری و وزارت اطلاعات و امنیت هر کدام دست روی فوتبال به عنوان یک مقوله مهم امنیتی گذاشتند و تا وقتی نگاه  به فوتبال امنیتی است ، امکان ندارد کاری از پیش ببرد!!
فوتبال امروز دولتی نیست ، امنیتی است !! گول این ورزشی نویسهای اصلاح طلب  را نخورید که بهترین رئیس فدارسیونشان صفایی فراهانی بود و حتی جرات ندارند در پستوی خانه بگویند که این فوتبال امنیتی است !!




فوتبال دولتی  قبل از انقلاب بود که با توجه به  شرایط سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی کشور  باعث شد که  تبديل به قدرت بلامنازع قاره آسیا شویم ..!

 در هر ميداني قهرمان آسيا بوديم  وافتخارات بسیاری بدست آوردیم که  هنوز که هنوز هست،  هیچیک از آنها  در طول این 35 سال انقلاب سیاه اسلامی تکرار نشده است و تا وقتی این نظام وجود دارد ،امکان ندارد که تکرار شود !!..........امیر برادران  



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر