۱۳۹۲ بهمن ۱۴, دوشنبه

دوشنبه شب در شمال انگلستان همه چیز آبی بود!


 دوشنبه شب در شمال انگلستان  همه چیز آبی بود ، آبی های لاجوردی پوش چلسی در مقابل آبی آسمانهای منچستر سیتی از هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر انگليس  در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر..!   دیدار رفت این دو تیم  با پیروزی 2-1 تیم مورینیو به پایان رسید.





مورینیو مربی چلسی گفته است امسال اگر دوم شویم بهترین نتیجه برای ماست!!
 خیلی سخت بشود باور کرد که مورینیو به دوم شدن قانع باشد!




منچستر سیتی در شرایطی میزبان چلسی بود که شاید بتوان گفت امسال بسیار شایسته تر از سال پیش برای قهرمانی لیگ انگلستان می باشد ، این تیم بهترین بازیکنان را در اختیار دارد ، یایا توره بدون شک بهترین هافبک وسط و دفاعی جهان است ، داوید سیلوا اسپانیایی در خط هافبک ، کمپانی  و سابالتا در خط دفاع ، هارت در درون دروازه ، ژکو در خط حمله و با 41 گل زده نسبت به چلسی و آرسنال که 24 گل زده اند ، دارای بهترین خط حمله می باشد..! منچسترسیتی در هر 11 دیدار خانگی این فصلش پیروز شده ،  آماری که نشان دهنده شرایط  فوق العاده این تیم است.هر چند در این مسابقه نبود آگورائو را کاملا حس کرد و نگردو در نیمه اول نتوانست انتظارات را بر آورده کند.




در این بازی تا دقیقه 32 که چلسی توسط ایوانوویچ دفاع راست خود که البته  با پای چپ چلسی را صاحب گل کرد ، منچستر سیتی کاملا بر بازی تسلط داشت . در  این گل چلسی  و در طول مسابقه ادن آزارد ستاره جوان چلسی نقش بسیاری داشت .در نیمه کاملا دو تیم برابر بودند و تلاش منچستر سیتی برای جبران گل خورده  به جایی نرسید و این چلسی بود نوار پیروزهای این تیم در خانه را پاره کرد و مورینیو یکبار دیگر نشان داد که مربی میدان های بزرگ است.



در پایان این مسابقه این سئوال مطرح می شود که آیا چلسی تیم بهتری بود ؟




جواب این است :  نه..! مورینیو مربی بهتری بود!!!.....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر