۱۳۹۲ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

مایلی کهن همیشه همین بوده است !

مایلی کهن همیشه همین بوده است !

محمد مایلی کهن یکبار دیگر و در جریان یک گفتگوی تلویزیونی نشان داد که مثل خیلی ها اهل < بازی >  نیست و هر آنچه را به زبان میاورد ، صادقانه و بر آمده از اعتقاد و ایمان اوست .
 در برنامه تلویزیونی خط قرمز که چندی است از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود مجری  برنامه  با پرسشی نقشه دار از گفتگوی محمد مایلی کهن با نگارنده  ( امیر برادران )  دربرنامه آفساید تلویزیون من و تو در دوسال پیش سعی می کند  تا او را به چالش بکشاند و آن گفتگو را با یک غیر خودی و مردود بخواند !

 مایلی کهن اما با همان صداقت و اعتقاد همیشگی اش < بازی > نخورد و بلافاصله به مجری پاسخ داد که شما تلویزیون< خاص >  می نامید و از نظر من شبکه خاص وجود ندارد !

 مایلی کهن این بار نیز در جمع چند چهره ها و اهل  < بازی >  به درستی یاد آور شد که تمام مصیبت های 35 سال در جمهوری اسلامی بدست همین ریا کاران و حقه بازان ساخته و پرداخته شده است !




مایلی کهن بهتر از هر کس با این چند چهره  آشناست و به همین خاطر است که بیش از پیش احساس تنهایی می کند و هیچیک از آن همراهان گذشته را در کنار خود نمی بیند !



چرا که در گذر زمان مایلی کهن با چهره های حقیقی و واقعی بسیاری از اهالی فوتبال و ورزش روبرو شده و برافروختگی  و پرخاشگری او ناشی از آن است که پشت نقابها  را به خوبی می بیند . صداقت محمد مایلی کهن همان گمشده  بزرگ در فوتبال و ورزش ایران است که هیچ کدام از حاضران  امروزی نمی تواند آن را تحمل کند و تاب بیاورد !!




 بخشی از گفتگوی محمد مایلی کهن را با برنامه خط قرمز را ببیند  تا بیشتر با صداقت و صمیمت او آشنا شوید..!.......امیر برادران 

https://www.youtube.com/watch?v=mbYT_1X8sYI&list=PLHIU8z1IirKISzhgfT6kG7AcnnclC4CNf



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر