۱۳۹۳ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

کی روش را بهتر بشناسید !

کی روش را بهتر بشناسید !

در کمتر از دوماه مانده  به جام جهانی  باید از کی روش و رفتار هایش بیشتر گفته و نوشته شود ..! چون او هم مانند افشین قطبی  ظاهرا بعد از جام جهانی به ایران بر نمی گردد  و با 9 میلیون دلار بدون مالیات  راهی  جای دیگری خواهد شد !!





کی روش  در آخرین مصاحبه می گوید :

ما با توجه با این شرایط هیچ گونه شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم. دلیل اصلی آن اردوی آفریقا رسیدن به سقف مناسبی از آماده سازی بود که این اتفاق نیفتاد!!

واقعا دلیل نرفتن به مرحله بعدی جام جهانی  می تواند یک اردو ده تا بیست   روزه باشد !!... کدام آدم آگاه و عادلی می تواند این حرف را از کی روش بپذیرد !؟
 آقایان قلم بدست و میکروفون در اختیار که کی روش ، کی روش می کنید..! چرا روزه سکوت گرفتید ؟!



آقای کی روش ، رفتن به مرحله بالا از جام جهانی به گفته خودت ، البته در رسانه های خارجی :

 "کی روش در مصاحبه شبکه تلویزیونی  پرتغال  در قبل از اردو افریقا جنوبی : صعود به مرحله دوم جام جهانی بسیار غیر واقع بینانه وخیالی است؟!"

آقای کی روش برای  صعود به  مرحله بعدی  احتیاج به  خیلی از مسائل هست که در فوتبال امنیتی  و آلوده  حال حاضر امکان پذیر نیست !!





کی روش مانند دفعات گذشته با حرکت 180 درجه ای به تعریف و تمجید از کفاشیان و نبی  پرداخته و می گوید :

 نبی بسیار سخت در کنار ما مشغول به کار بود و همین طور رئیس فدراسیون هم سخت کار و کمک کرد و بدون تلاش کفاشیان و نبی این مسائل مقدور نبود. اگر ما با یک روحیه تیمی بسیار عالی در کنار هم کار نبودیم این موفقیت در تیم ملی به دست نمی‌آمد!!.... درست عین تعریفی که کفاشیان از وزارت ورزش وپرداخت تمامی هزینه های تیم ملی به دروغ در برنامه جمعه  صبح  "ورزش و مردم " چند روز پیش کرد !!




 آقای شما کی روش به درستی که  از جنس جمهوری اسلامی هستی  ، هر چند که در موزانبیک به دنیا آمدی و در پرتفال شکل گرفته باشی !

در یک کلام می توان گفت شما  در شصت سالگی به خوبی آدرس  درست را پیدا کردی  و جمهوری اسلامی همان آدرسی بود که باید به آن در میزد ی!!.........امیر برادران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر