۱۳۹۲ اسفند ۳, شنبه

علی دایی فقط به دنبال پول !

بلاخره معلوم شد تمام اعتصابات اخیر پرسپولیس زیر سر علی دایی بوده تا به پول خود برسد ( یک میلیارد و 400 میلیون تومان) برای مربی که از کلاس چهار هفته ای و آبکی فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی فقط  دو هفته آن را گذارنده !!
علی دایی  هیچ مدرک مربیگری ندارد و با لابی به قول خودش مربی تیم ملی شد و تیم ملی راهی به جام جهانی 2010 پیدا نکرد و فوتبال ملی در آن زمان 10 میلیون یورو را از دست داد !!
اما علی دایی همیشه  از مبلغ قراردادش در تیم ملی  ( یک میلیارد و هشصت میلیون تومان ) صحبت کرد !
دایی برای پنج بازی ، شش امتیاز-  800 میلیون تومان گرفته بود و باقی مانده قراردادش را طلب می کرد!!




چهار سال پیش قبل  از اینکه علی دایی در اولین برنامه نود در 17 فروردین اعتراف کند که لابی کرده و مربی تیم ملی شده ..! 21 روز قبل از آن در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی  به آن اشاره کردم و حتی گفتم که  هیچوقت دایی به فیفا شکایت نخواهد کرد و نمی تواند این کار بکند..! پول دایی  هم مهم نیست و باید به  جای پول و قرارداد علی دایی  به دنبال علت وکسانی که باعث نرفتن تیم ملی به جام جهانی شدن ، بود !!




حالاهم  در جلسه ای  که درباره آینده تیم فوتبال پرسپولیس تشکیل شد ، مایلی کهن گفت :
 دایی مقصر اصلی مشکلات بوجود آمده در پرسپولیس است ! محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی دایی سرمربی پرسپولیس باید سی درصد جریمه شود چرا که مشکلات به وجود آمده برای پرسپولیس از جمله اعتصابات بازیکنان تقصیر علی دایی است.
مایلی کهن گفت: بازیکنی که هفت ماه بازی کرده و ۸۰۰ میلیون تومان گرفته نباید ادعای بی پولی کند!!  حرفی کاملا درست و منطقی ..!

علی دایی فقط و فقط به دنبال پول و منافع خودش است ..! درست عین چهار پیش  که برنامه نود را تا چهارصبح  در اختیار ایشان گذاشتند  که از حق و حقوق  خودش صحبت کند ..! تا مردم به بزرگترین شکست ورزشی  ایران در آن زمان فکر نکنند !!.........امیر برادران 

https://www.youtube.com/watch?v=rtpYzerl-GY

۴ نظر:

  1. "علی دایی فقط و فقط به دنبال پول و منافع خودش است"
    میشه بگی تو دنبال چی هستی؟

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. کاملا با نظر شما موافقم ، بخصوص که هم اکنون در تیم پرسپولیس فقط منافع شخص علی دایی مطرح نیست و کلی از فک و فامیلهای ایشان در سمتهای مختلف از آبدارچی گرفته تا مربی بدنسازی نهادینه شده اند و در شرایط فعلی چنانچه خصوصی سازی تیم پرسپولیس تصویب شود ایشان یا یکی از سایه هایش هدفی جز برداشتن سهم قابل توجهی از سهام پرسپولیس به اسم مطالباتشان ندارند و به این شکل یکی از چهار تیم برتر ایران را مفت و مجانی صاحب میشوند .
    نباید یادمان برود که سراغاز فساد در ایران از خصوصی سازی شروع شد و اگر تا کنون فساد در ورزش ایران فقط بصورت رشوه و زد و بندهای محدود بوده است فقط بخاطر وابستگی تیمها به دولت و ذیحسابیها و تحقیق و تفحصهای سیستمهای رایج دولتی بوده و چنانچه این افراد حیله گر صاحب قدرت مطلق شوند ، رانت و فساد ورزشی شکل جدیدی بخود گرفته و مافیایی و سازماندهی میشود آنوقت به هیچ شکلی نمیتوان آن را جمع کرد و بعد از مدتی ورزش کشور به تباهی کشانیده خواهد شد .بعنوان نمونه لطفا توجه داشته باشید که همین چند روز پیش مدیر سابق کمیته انضباطی ازتاثیر نا امنی و تهدیدهای جانی وی و خانواده اش بر رفع اتهام علی دایی پرده پوشی کرد .

    پاسخحذف
  4. دقیقا درست میگی....از طرفی هم خصوصی سازی امکان ندارد چون از کنترل امنیتی ها خارج میشه و اگر هم با یک سری زد و بند ظاهر خصوصی کنند ، فرهنگ آن وجود ندارد..! اگر یادتان باشد من مقاله ای نوشتم تحت عنوان : پایه های فساد و رازهای مهندس ..... گفتم که در فوتبالی که به لحاظ امکانات و مدیریت حتی از آماتوری نیز پایین تر بود ، پولهای بی حساب و کتاب و بدون تناسب با ارزش و کیفیت بازیکنان به فوتبال سرازیر شد تا فساد و آلودگی همراه با تمام زمینه های دیگر بر فوتبال نیز سایه بیاندازد .در این دوره هر روز بیش از پیش فوتبال غرق در فساد و کثافت اخلاقی و مالی بوده است و در چند سال گذشته گند کار تا آنجا در آمده که حتی عوامل و سازندگان این بساط ننگ آلود نیز برای فریب دیگران فریاد فوتبال فاسد سر داده اند !!......سپاس از کامنت شما

    پاسخحذف