۱۳۹۳ تیر ۲۵, چهارشنبه

در هزار توی تمدید قرارداد با کی روش !

در هزار توی  تمدید قرارداد با کی روش !
اطلاعات سپاه ، عادل فردوسی پور، بامداد میرزایی و .....





گویا داستان کارلوس کی روش  روز به روز با ابعاد و آدمهای تازه تری همراه می شود تا بیشتر بداینم که ماندن کی روش برای بسیاری از نان شب هم واجب تر است و باید که این بازار گرمی برای تمدید قرارداد این مربی داغ تر  و داغ تر شود !
 تا اینجای کار حرف از خیلی ها در پیوند با کی روش بوده که می توان گفت مهمترین این آدمها  ، درمدیر برنامه های کی روش و شماری مهره در فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی و رسانه های تصویری و نوشتاری حکومت ایران و چند نفری هم در بیرون از کشورهستند !
  ضمن آنکه برنامه نود( برنامه بیست  چهارده )  و مجری آن یعنی عادل فردوسی پور دارای نقشی قابل توجه در داستان کی روش است که وقتی پیوند فردوسی پور را با ارسال پیامک های  همیشگی و در آمد میلیاردی برای مخابرات که صاحب آن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است  ، بهتر می توانیم از مافیای گسترده و پر مهره در فوتبال ایران سر درآوریم !



 (به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین :  برنامه فردوسی پور برای شرکت مخابرات و صدا و سیما تنها از راه پیامک ها بازه ای 4 تا 8 میلیاردی را درآمدزایی کرده است )
همین پیامک ها  به ظاهر بی مقدار و به نوعی پیش پا افتاده  ، کلید برنامه نود ( برنامه  بیست چهارده  ) به حساب میاید که همه باور دارند این برنامه سالهاست که در خط دادن به امور فوتبال در جمهوری اسلامی  رل اول را دارد  و مخابرات و سپاه پاسداران وبالاتر از همه اینها اطلاعات  سپاه را باید گردانندگان اصلی فوتبال در سالهای گذشته و امروز دانست .!
بامداد میرزایی از نزدیک ترین افراد به محمد مهدی نبی و کارلوس کی روش محسوب می شود و علاوه بر آنکه مدیر برنامه بسیاری از بازیکنان فوتبال کشور – به ویژه بازیکنان لژیونر و خارجی های شاغل در لیگ – است، مسئولیت هماهنگی و برگزاری بازی های دوستانه  تیم ملی را نیز بر عهده دارد. بامداد میرزایی، فرزند علی میرزایی عضو هیئت مدیره  سابق باشگاه پرسپولیس در دهه هشتاد است .





میرزایی مدیر برنامه های رحمتی بود و ظاهرا اکنون چنین مسئولیتی ندارد. اما همکاری او با علیرضا حقیقی به عنوان مدیر برنامه‌ها حفظ شده است.
مهدی  رحمتی در بازی های آخر تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی به دلیل یک مصاحبه، توسط کی روش از تیم ملی کنار گذاشته شد و هنوز هم با وجود توضیحات چندباره از سوی طرفین، اصل قضیه و حاشیه هایش به صورت شفاف اعلام نشده است ! علیرضا حقیقی  اما در حالی که در دو فصل گذشته در سه تیم باشگاهی‌اش در ایران، روسیه و پرتغال، عمدتا سکونشین یا نیمکت‌نشین بود، به یکباره دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی شد !
بامداد میرزایی اکنون واسطه تمدید قرارداد و از نزدیک ترین افراد به کی روش است و همزمان موجی از حمایت رسانه ای از این موضوع – تمدید قرارداد با هر قیمتی – به راه افتاده است!
 ماجرای کی روش به اندازه ای بو دار است که حتی حمید رسائی ، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز می گوید که از رفتار وآمد های شماری از خبرنگاران تلویزیون و روزنامه ها به منزل کی روش اگاهی دارد و اینها پول زیر میزی از این مربی می گیرند !
ضمن آنکه همین نماینده مجلس شورای اسلامی از ارتباط چند مقام بالای فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی  با کی روش سخن گفته و این ارتباط را عامل بزرگ برای تمدید قرارداد چند میلیاردی کی روش می دانند !
گذر زمان  اما بهترین آینه برای تماشای تمام واقعیت های موجود  در کار هزار توی کارلوس کی روش خواهد بود و آن زمان به زودی از راه خواهد رسید و بیش از شش ماه به دراز نخواهد کشید .نهایت امر این است که  حضور کی روش  با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در جام ملتهای آسیا پرده از بسیاری از خلاف ها  و نیرنگ ها بر خواهد داشت !
 وقتی در یک سرزمین هیچ کس و هیچ چیز در جای خود قرار نداشته باشد ، همه کس می تواند هر کاری بکند و خود را صاحب حق بداند .

این داستان 35  سال زندگی در دورغ و نیرنگ برای ایرانی ها ست  و هر روز که میگذرد ، بیش از پیش کثافت موجود درحکومت جمهوری اسلامی  خود را نشان میدهد....امیر برادران

۲ نظر:

  1. فقط میتونم بگم براتون متاسفم که استناد شما به آشغالهائی مثل حمید رسائی آخوند نماینده مجلس است که همین کیروش اجازه نداد وارد اردو تیم ملی شود و حتا بر خلاف ادعا شما حتا نماینده های رسانه و حتا نمایندگان صدا و سیما و فردوسیپور هم بسیار محدود بودند و یک مدیریت کاملا تخصصی انجام میشد متاسفم براتون من قبلا نسبت به شما احساس دیدگاههای تخصصی میکردم ولی فکر کنم اشتباه میکردم
    با حرف شما در مورد ٣٥ سال دروغ و فریب و استهلاک ورزش و به وجود نیاوردن زیرساختها در این ٣٥ سال با شما کاملا موافقم ولی احیانا اگر در چند سال اخیر حداقل در زمینه نرم افزار توسعه که علم و دانش روز باشد و آوردن مربیان خارجی به طور نسبی, مخالفت نکنید بلکه حد اقل همین را حمایت کنید نه انکه استناد کنید به صحبت های آخوند حمید رسائی و برگشت به عقب و روحیه باخت و بی خطر بودن برای نظام

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز شما چقدر ساده فکر می کنی ، مگر دست کی روش است که چه کسی به اردو برود یا نرود!! تمام سیستم امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی پشت رفتن تیم ملی بود! برای همین هم تیم ما از هتل تکان نخورد !..کی روش اگر اختیاری داشت ، علی کریمی را انتخاب می کرد که بسیار می توانست مفید باشد ! نه کی روش در جام بیستم و نه دایی در 2010 و نه قطبی در جام ملتها 2011 چنین اجازه ای نداشتند !! نظر شما در باره کی روش همان سیاست 35 سال و انتخاب بد و بدتر است...هیچکس به اندازه من در مورد دایی و قلعه نویی انتقاد نکرده و اگر از کی روش اتقاد می کنم به دلیل این است که از زمانی که کی روش امده ، هنوز یک فوتبال زیبا از تیم ملی ندیده ایم !! شما فقط یک بازی به من نشان دهید که هم فوتبال بازی کردیم و هم نتیجه خوبی گرفتیم !؟...کی روش را دلاتل ها حمایت می کنند چون منافع انها در بودن کی روش است!.....پشت این فوتبال فاسد بسیار جریانهای کثیفی وجود دارد و برای همین هم امکان ندارد یک ادم محترم و شریف شما در بدنه این فوتبال ببینید !...خانه از پای بست ویران است...تا وقتی چنین بساطی وجو.د دارد همه دنبال سوئ استفاده از ان هستند حتی کی روش !!تمام مطالب در مورد گزینه بودن کی روش در انگلستان دروغ بزرگی بود که توسط دلال ها و روزنامه نگارها منتشر میشد...چرا الان هنوز کی روش می خواهد در این فوتبال باشد؟1 به خاطر اینکه از هیچ جایی پیشنهاد ندارد و چنین پولی هم هیچکس جاضر نمیشه به کی روش بدهد !!

    پاسخحذف