۱۳۹۳ تیر ۲۷, جمعه

عادل فردوسی پور و دلالهای خارج از کشور !


عادل فردوسی پور و باند رسانه ایش در صدا و سیما و روزنامه ها امروز به دنبال کی روش هستند و می خواهند کی روش را برای تیم ملی همچنان نگه دارند !




غافل از اینکه تنها ارگانی که می تواند در داخل پول کی روش را تامین کند ، فقط سپاه پاسداران می باشد!
همان تشکیلاتی که شاهد بود یم که وقتی اردوی تیم ملی به خاطر نداشتن پول کنسل شد ، به فاصله چند روز سه برابر آن پول را دادند و خلعتبری را از کشورهای حاشیه خلیج فارس به پرسپولیس آوردند ( سردار حسین هدایتی ، سردار محمد رویانیان ) !!


این باند رسانه ای در روزنامه ها و صدا و سیما - عادل فردوسی پور- وصل هستند به باند های مالی کسانی که در خارج از کشور منافع مالی شان در گرو بودن کی روش است ، همان تشکیلاتی که حقیقی را دروازه بان ایران در جام جهانی کرد و همان دوستان نزدیک کی روش ( بامداد میرزایی ) که ترتیب بازی ایران با برزیل را نزدیک به چهار سال پیش در ابوظبی داد و قرار است با نگه داشتن کی روش بازهم این کار را انجام دهد و پول زیادی به همراه کی روش به جیب بزنند .


 مدیر برنامه های کی روش تا انجا در اداره و تصمیم گیرهای مهم در فوتبال ایران دخا لت دارد که همین اوست می گوید در کجا باید اردو برگزار شود و با چه تیمی دیدار تدارکاتی داشته باشیم و حتی در رختکن تیم ملی نیز اجازه حضور دارد تا بدون شک بدانیم که کی روش نیاز به هیچ دستیاری ندارد و مدیر برنامه های او به راحتی جای تمام اخراجی ها را پر می کند .....امیر برادران

۱ نظر:

  1. آقای امیر برادران با سلام, من فکر میکنم شما در تحلیتون نسبت به آقای کی روش بی انصافی میکنید و مغرضانه قضاوت میکنید و اصولا هدف شما از این چیست ؟ آیا شما موافق باند سپاه هستید ؟ آیا میخواهید ٢ باره همون تفکرات فوتبال ایرانی مربی ایرانی همون دار و قماش مثل قلعه نوئی و علی دائی و مایلی کهن .... باندهای آنها صاحب فوتبال بشوند ؟ میخواهید باز با بردن بنگلادش تحلیل یاری امام زمان و خوندن نماز شکر در زمین و دعا کمیل را انجام بدهند و دست آخر حذف همیشگی از جام ملتها و جام جهانی ... نصیب ایران باشد و حکومت و سپاه هم خوشحال که روحیه ضعف و سرخوردگی و باخت به جوانان تزریق شود ؟

    پاسخحذف