۱۳۹۳ تیر ۱۷, سه‌شنبه

درخشش اروپایی ها در خاک امریکای جنوبی !



درخشش اروپایی ها در خاک امریکای جنوبی !




شروع احساسی تیم ملی فوتبال برزیل همراه با تشویق تماشاگران برزیلی در دقیقه یازده با گل مولر فروکش کرد و به دنبال آن واقعیت های  فوتبال دو کشور در جام بیستم  خود را نشان داد .
نمایش تیم ملی فوتبال آلمان در جام بیستم ، پایه هایش در تیم جوانی بود که در جام جهانی 2010 افریقای جنوبی شرکت کرد و مقام سوم را بدست آورد . یک تیم جوان که سیستم مترقی 4-2-3-1 را بسیار عالی  پیاده کرد، خیلی عالی فوتبال بازی کردند و آرژانتین را 4-0 ، انگلستان را 4-1  اروگوئه را 3-0 شکست دادند  !
 از آن تیم جوان آلمان انتظاری نمی رفت و به همین خاطرهم استرسی نداشتند . اما در این جام در برزیل این تیم با تجربه تر شده بود و همچنان این سیستم 4-2-3-1 را با نظم  و خلاقیت بازیکنانش بسیار خوب پیاده کردند وهر بازیکن وظایف خودشان را خیلی خوب می دانستند .
 تیم ملی فوتبال آلمان   دقیقا نشان داد که با این سیستم هم در دفاع  و هم درحمله  می توان پر تعداد بود وداشتن  یک دروازه بان بسیار خوب از ارکان مهم یک تیم فوتبال قوی می باشد ، همچنین یک نوک حمله با تجربه و با هوش بنام   میروسلاو کلوزه  که چهارمین حضور در جام جهانی را تجربه کرد و با 16 گل  عنوان با ارزش برترین گلزن تاریخ جام جهانی را به نام خود ثبت کرد !

برزیل بدون نیمار و تیاگو هیچ حرفی برای گفتن نداشت و شاید اگراین  بازیها در خاک برزیل انجام نمی شد ، تا این مرحله هم بالا نمی آمدند ! این تیم بعد ازشروع احساسی و خوردن گل دوم ، کاملا کنترل را از دست دادند .  در چنین  شرایطی تیم احتیاج به یک کاپیتان با تجربه ویک لیدر در داخل زمین دارد که برزیل از آن بی بهره بود !

 با توجه به شرایطی که از هلند در این جام دیدیم و مربی بسیار آگاه این تیم ، می توان پیش بینی کرد که آلمان و هلند فینالیست های جام بیستم خواهند بود و برای اولین بار یک تیم اروپایی در خاک امریکای جنوبی قهرمان جام جهانی خواهد شد ......امیر برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر