۱۳۹۳ مرداد ۷, سه‌شنبه

افشین قطبی از تیم شیمیزو ژاپن اخراج شد!

به دلیل کسب نتایج ضعیف!
افشین قطبی از تیم شیمیزو ژاپن اخراج شد!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که چند سالی هدایت تیم شیمیزو اس پالس ژاپن را برعهده داشت به خاطر کسب نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد!

افشین قطبی با زد و بند های یک سری ظاهرا کارشناس فوتبال و روزنامه نگار ورزشی که نقش دلال را بازی می کردند  و همینطور شبکه های امنیتی و سیاسی به فوتبال ایران وارد شد و فضایی در رسانه ها بوجود آوردند که یک نوع قطبی گرایی بود ، که الان تبدیل شده به کی روش گرایی!
دقیقا  حمایت عده ای روزنامه نگار داخلی که الان هم نقش مهمی برای آوردن کی روش به ایران دارند!





 (محمود گودرزی  وزیر ورزش :
چرا رسانه ها این فضاها را ایجاد می کنند ، باید از خودشان پرسید.  چه دلیلی دارد که یک شبه یک آدم را بالا می برند چرا؟ نتیجه را دیدند و خیلی از نتیجه راضی بودند؟ یعنی آن شب که این آقای مفسرین من اسم شان را نمی گذارم مفسر و واقعا گزارشگر هستند  اگر می گفت این چه بازی بدی  است،  ضد فوتبال است و... مردم به خاطر باخت به خیابان نمی ریختند تا جشن بگیرند.  پس افکار مردم را به سویی سوق دادند که از یک شکست جشن پیروزی بگیریم  ! بگذار برایت یک مثالی بزنم. من رفتم فرودگاه برای استقبال از بچه ها،  با اولی که سلام علیک کردم یواش به من گفت کروش را نگه دار؛ دومی گفت، سومی گفت و تا ته همه این را گفتند، درحالی که اصلا ما ورودی به بحث انتخاب مربی تیم ملی نداشتیم. آنجا  فهمیدم که  این کار یک کار هماهنگ و  مدیریت شده  و مهندسی شده است. همین پیشنهاد  را رسانه گفت، تلویزیون گفت، رسانه مکتوب گفت، رادیو گفت،رسانه شنیداری ، دیداری ، سایت هاو... مدام این حرف تکرار شد و این خواسته فارغ از اینکه منطبق با بحث کارشناسی باشد و با این پیش شرط که همه خواسته های سرمربی درست یا نادرست ، باید پذیرفته شود)!




وقتی قطبی را دلالها پیشنهاد دادن ، حبیب کاشانی که عضو تشکیلاتی در وزارت اطلاعات برای آدم های خارج از کشور است وارد عمل شد و به دوبی رفت و با قطبی گفتگو کرد وبعد از چند هفته او با سلام و صلوات ، انداختن پرچم جمهوری اسلامی بر دوشش که جنبه تبلیغاتی برای نظام داشت، وارد ایران شد  و بعد مدتی هم روی سکوی نیمکت تیم ملی نشست وخودش هم بعد ها در حاشیه یک مصاحبه بعد از قهرمانی پرسپولیس  در باره هاپولی شدن ۱۰۰ هزار دلار نا قابل از قراردادش توسط رسانه چی ها و خبرنگاران، تیکه انداخت که معلوم نیست این سرقت مودبانه! در روز روشن متعلق به کدام جریان ژورنالیسم دلالی در این دوره از ورزشی نویسی ایران است!





قطبی اصلا تجربه کار سرمربیگری نداشت و به همین علت ، هیچ تیمی را تا آن زمان که به ایران آمد ، حتی ارنج هم نکرده بود! اما آمد و بعد از کمتر از یکسال روی نیکمت تیم ملی فوتبال ایران نشست. در جام ملتهای آسیا 2011- قطر تیم ایران با مربیگری افشین قطبی نتیجه ای نگرفت و او از همان آنجا راهی ژاپن شد و امروز پس از حدود سه سال حضور در تیم شیمیزو اس پالس به خاطر  نتایج ضعیف از کار برکنار شد........امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر