۱۳۹۳ اردیبهشت ۸, دوشنبه

چگونگی انتصاب صفایی فراهانی به عنوان رئیس فدارسیون فوتبال !


چگونگی انتصاب صفایی فراهانی  به عنوان رئیس فدارسیون فوتبال !

جااندازهای نظام جمهوری اسلامی چندی است که می کوشند نقاب بر چهره صفایی فراهانی بگذارند و او را بیرون از فساد فوتبال جمهوری اسلامی نمایش بدهند ، در حالیکه ایشان بانی و بینانگذار فساد با پولهای دولتی در فوتبال امروز است و پس از صفایی فراهانی دیدیم که فوتبال هرگز نتوانست از مسیری که این اصلاح طلب نظام اسلامی ترسیم کرد ، رهایی پیدا کند و خیلی وقت است که در منجلاب غوطه می خورد !




سردار عزیز محمدی در مصاحبه با برنامه خط قرمز در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه شما به عنوان یک پاسدار ، اصول گرا هستی یا اصلاح طلب ؟! عزیز محمدی پاسخ داد که من هم اصول گرا هستم و هم اصلاح طلب !
مجری سئوال کرد که چطوری؟
سردار عزیز محمدی پاسخ داد :  خیلی ساده است من طرفدار نظام و ولایت هستم و آقای هاشمی رفسنجانی را هم دوست دارم !!!





در مورد انتخاب ( انتصاب ) صفایی فراهانی به ریاست فدارسیون فوتبال ، سردار عزیز محمدی پاسخ داد : من به اتفاق  سردار آجرلو، آخوند علیپور رفتیم  منزل صفایی فراهانی  و بعد از نزدیک به چهار ساعت صحبت  ، ایشان قبول کردند و چند روز بعد صفایی فراهانی به عنوان  رئیس فدارسیون فوتبال  معرفی شد !! ( سردار عزیز محمدی  ، سردار آجرلو از نمایندگان سپاه پاسداران در فوتبال هستند ) !!

سردار عزیز محمدی در برنامه خط قرمز یک نکته مهم در باره کی روش گفت : وقتی فدارسیون فوتبال با کی روش قرار داد بست ، شرط شان این بود که کی روش تمام تیمهای ملی از پایه تا بزرگسالان را مدیریت کند!! اما کی روش فقط  چسبید به تیم ملی !!( 9 میلیون دلار بدون مالیات )
نکته آخر اینکه :

در جمهوری اسلامی همیشه آنان که باعث و عامل فساد و تباهی بوده اند ، در زمان لازم برای فریب  به میدان می آیند تا نقش اصلاح طلب را بازی کنند و با این پیشینه و نقشهای تکراری به درستی می توان نقاب از چهره واقعی و عملکرد  امثال سردار عزیز محمدی ، صفایی فراهانی  و ...... در فوتبال و ورزش برداشت ........امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر