۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

جنگ گرگها در برنامه 90



جنگ گرگها در برنامه 90– وقتی در یک سرزمین هیچ کس و هیچ چیز در جای خود قرار نداشته باشد ، همه کس می تواند هر کاری بکند و خود را صاحب حق بداند .این داستان 34 سال زندگی در دورغ و نیرنگ برای ایرانی ها ست و هر روز که میگذرد ، بیش از پیش کثافت موجود درحکومت مطلقه ولایت فقیه خود را نشان میدهد و حالا کار به جایی رسیده است که سازندگان این بساط سراسر نکبت و تباهی خود به جان یکدیگر افتاده اند. احمدی نژاد به عنوان ریاست جمهوری گریبان برادران لاریجانی را می گیرد تا پرونده آنان را به عنوان بزرگترین دزدها پیش رو بگذارد تا خود را پاک و منزه جلوه دهد !






این ماجرای عمومی حاکم بر رژیم ویرانگر در ایران است که در تمام زمینه ها به چشم می آید و همین نیز این روزها در فوتبال جمهوری اسلامی دیده می شود.آخرین برنامه نود ) دوشنبه 11 فوریه ) که از سیمای جمهوری اسلامی در چند ساعت به روی آنتن فرستاده شد ، گویای حال و روز عمومی دست اندکاران این نظام جنایتکار و تبهکار بود و چند مهره وابسته به رژیم (مدیر عامل سابق وحال حاضرگهردرود ،حاج فتح الله زاده ،امیر قلعه نوعی ،امیر عابدینی )در این برنامه ظاهر شدند و یکدیگر را به فساد و آلودگی نسبت دادند. امیر قلعه نوعی در مصاحبه عمومی از خیانت عادل فردوسی پور به فوتبال ایران در طول ده سال گذشته گفت و با صراحت مجری برنامه نود را در صف دشمنان فوتبال ایران قرار داد ! در این برنامه چند ثانیه سکوهای تماشاگران استقلال را نیز به نمایش گذاشته شد تا بشنویم شعار : فردوسی پور دلال است –دشمن استقلال است !

لازم به اشاره است که این روزها در محافل رسانه ای ورزش ایران گفته می شود که فردوسی پور 300 میلیون تومان از مسئولان آگهی های تجاری اطراف زمین های فوتبال به صورت نقد دریافت کرده است و شعار استقلالی ها برپایه همین گفته ها بود!مسئله ای که نگارنده از صحت آن اطلاعی ندارد .

در این حال فردوسی پور هم دست به تلفن شد و فتح الله زاده را به روی خط آورد تا از رئیس باشگاه استقلال یاری بگیرد وحاج فتح الله زاده وقتی به روی خط آمد حرفی زد که قابل تعمق است ! و آن اینکه آقای فردوسی پور ما همه با هم هستیم و در این چند سال یارو قار یکدیگر بوده ایم !( فردوسی پور هم هیچ اعتراضی به این گفته حاج فتح الله نکرد) در حالیکه فردوسی پور مجری وتهیه کننده برنامه نود است و حاج فتح الله خواهر زاده آقا محمدی از ارکان امنیتی نظام و مامور به فوتبال وهیچ ربطی نبایدهم به داشته باشند!

براستی حاج فتح الله یک حرف زد تا بدانیم که همه دست اندکاران امروز فوتبال جمهوری اسلامی یارو قار هم هستند و بی دلیل نیست که به قول خود حضرات فوتبال ایران از سر تا پا فاسد و آلوده گشته است .

زهی تاسف که مردم گیج و خوابزده آن سر زمین در داخل و خارج خیال می کنند که برنامه نود تیشه را برداشته و به ریشه نظام میزند !

به واقع تا چه اندازه باید خوش خیال بود و پنداشت که در سیمای جمهوری اسلامی که کاملا یک محیط امنیتی است یک برنامه هر هفته چهار – پنج ساعت تیشه را برداشته به ریشه نظام اسلامی میزند ! و ماموران حراست هم هیچ گاه نمی فهمند !

براستی که باید به حال خودمان گریه کنیم که پس از 34 سال هنوز هم فریب می خوریم و هیچ گاه حاضر به یک ساعت اندیشیدن نیستیم !

حرف آخر اینکه آخرین برنامه نود را باید چند بار تماشا کنیم تا هر خوش خیال نیز در یابد که چه کسانی نقش آفرین فوتبال فاسد و کثیف در جمهوری اسلامی هستند و همه آنان نقش خود را بازی می کنند و سالهاست که هیچ آدم شرافتمندی نه تنها در فوتبال جمهوری اسلامی بلکه در تمام زمینه ها باقی نمانده است !!!!!

لینک صحبت های حاج فتح الله با فردوسی پور : http://www.youtube.com/watch?v=qss1k30de3k&feature=youtu.be

یکبار دیگر حرف فتح الله زاده را تکرار می کنم که می گوید: آقای فردوسی پور ما همه با هم هستیم و در این چند سال یارو قار یکدیگر بوده ایم و سکوت فردوسی پور !

۱ نظر: