۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

یک نیمه منچستر و یک نیمه چلسی...



 منچستر یونایتد در مقابل چلسی نیمه اول را خیلی خوب  کار کرد و موفق شد دو گل بزند و فرگوسن  70 ساله اسکاتلندی که امسال  بیست و ششمین سالگرد حضور ش در نیمکت یونایتد  است و  در طول بیش از ربع قرن حضور در سطح اول فوتبال جهان، بیش از 24 جام را برای پرطرفدارترین باشگاه جهان به ارمغان آورده است ، با اطمینان به رختکن رفت .


اما نیمه دوم کاملا بر عکس شد و این چلسی بود  که با دو تعویض عالی  این را نیمه را از آن خود کرد . آن هم در روزی که اکثریت طرفدارانش ترجیح داده بودند در خانه بمانند و به الدترافورد نروند !

 چلسی که جان تری را روز نیمکت نشانده بود و  از همان نقطه دو بار دروازه اش در نیمه اول  باز شده بود  ، در دقیقه 58 بازی Hazarad  بازیکنی که نیمه دوم به زمین آمده بود ، یکی از گلهای خورده شده به زیبایی جبران کرد. ده دقیقه بعد دقیقه 68 Ramirez او هم گل تاکتیکی زیبایی زد تا دو تیم برابر شوند.
در دقیقه 89 فقط یک دقیقه مانده به پایان بازی بهترین بازیکن زمین  MATA می توانست  گل سوم را بزند  که دیگر بازیکنان اسپانیایی این مسابقه یعنی دروازه بان منچستر مانع از آن شد  .
 دو تیم با این مساوی باید یک بار دیگر در زمین چلسی با هم روبرو شوند تا برده این دیدار ، در نیمه نهایی به دیدار منچستر سیتی برود. از الان می توان تا حدودی پیش بینی کرد که هر تیمی  از میان این سه تیم به فینال برسد ، می تواند قهرمان FA کاپ شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر