۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

یاد گار های حجازی برای نسل امروز و فردا (1)



یاد گار های حجازی برای نسل امروز و فردا

برگ هایی از مربیگری ناصر خان :
من وقتی مربي سپاهان بودم كه تيم توي پارك تمرين مي‌كرد. هيچ امكاناتي نداشتيم و به جاي 10 ميليارد، حدود 100 يا 150 ميليون خرج داشتيم. هيچ خبري از امثال توره، عماد رضا و بازيكنان ملي نبود و همه بازيكنان ما بومي بودند.
استقلال را طوري قهرمان ايران و نايب قهرمان آسيا كردم كه بچه‌ها بعد از تمرين يك موز براي خوردن نداشتند! من بازيكن دو، سه ميليوني مثل حسين كعبيان، آتيلا حجازي، علي چيني، فرد ملكيان، كاظم محمودي و ... را داشتم.
كارنامه من در مس، بانك تجارت و ماشين‌سازي هم مشخص است و فقط اشتباه كردم كه به استقلال رشت رفتم و تيم را با آن شرايط قبول كردم. 5‌سال محمدان بنگلادش بودم و 3 بار قهرمان شدم. 2 بار جزو 8‌‌تيم آسيا آمديم و حتي پرسپوليس را حذف كرديم. من استقلال را قهرمان ايران و نايب قهرمان آسيا كردم، ولي آقايان زيرآب مرا زدند. يكي، دو هفته نقشه مي‌كشيدند كه چطور حجازي را از استقلال بيرون كنند و بالاخره روز بازي با سايپا اين كار را كردند!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر