۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

پوشش شخصی یا پوشش رازهای< من و تو> !؟


پوشش شخصی یا پوشش رازهای< من و تو> !؟
مطلبی خواندم از سرکار خانم  شکوه میرزادگی که بسیار آگاهی دهنده است و به نکاتی اشاره کرده که موضوع این روزها و بازیهای سیاسی شبکه های جااندازی چون < من و تو >  و همسازها  و انتخاب دختری به نام  آرمیا که خانم میرزادگی  این چنین عنوان می کند : این بحث همزمان با ظهور دختر خواننده ای است به نام «ارمیا» و با «حجاب اسلامی» بدون این که اجباری داشته باشد! و برخی از کسانی که در این بحث ها شرکت می کنند متوجه تفاوت بین «آزادی پوشش» که امری حقوق بشری است و «حجاب اسلامی» که صرفا یک امر سیاسی ـ ایدئولوژیگ می باشد نیستد! اين پوشش يک عامل تبليغاتی و سياسی است برای توسعه ی «اسلام سياسی» و به هم ريختن شيوه های زندگی و قوانين سکولار آن ها !!!
http://www.iroon.com/irtn/blog/1136/
در همین راستا نوشته ای نیز در سایت تابناک متعلق به محسن رضایی و وابسته به جمهوری اسلامی خواندم که از قضا این نوشته هم به نکاتی اشاره می کند و به نوعی حرفهای مخالف میزند .
http://www.tabnak.ir/fa/news/310045/هم-می-توان-محجبه-بود-هم-خواننده-فیلم.


پیش از هر چیز باید تکرار کرد که پوشش برای هر انسان یک امر کاملا شخصی و اختیاری است و هر کس این حق را دارد تا هر پوششی را برای خود انتخاب کند .اما هر گاه که یک امر شخصی و خصوصی تبدیل به وسیله ای برای  تبلیغ و تایید یک حکومت آن هم مثل جمهوری اسلامی شود ، اینجاست که باید با تمام توان جلوی آن ایستاد تا در این روزهای سخت و دشوار گامی در جهت براندازی این حکومت آویزان به مذهب برداشته شود .به نظر من آنچه که در تمام این اظهار نظرها پیرامون حضور یک خانم با حجاب اسلامی –سیاسی در یک برنامه موسیقی و خوانندگی مشترک می نماید و فقط نوع نوشته تفاوت دارد، این است که اسلام با خوانندگی زن هرگز موافق نبوده و آن را یک امر حرام دانسته است ! نکته ای واقعی و بسیار مهم که این خانم آگاهانه یا نا آ گاهانه – که اولی به یقین نزدیکتر است- در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش بارها عنوان و تلاش می کند که به همه ثابت نماید در اسلام چنین ممنوعیتی برای زن وجود ندارد!! این خانم برای اثبات حلال بودن خوانندگی برای یک زن مسلمان حتی از شوهر آلمانی خود نیز فتوا گرفته و می گوید : همسرم به من  گفت که تو می توانی در این آکادمی شرکت کنی و حجاب تو هیچ مشکلی برای خوانندگی ندارد!!! جل الخالق ! اینجاست که وقتی به عملکرد این خانم و برنامه ای پرحرف و حدیث چون آکادمی موسیقی گوگوش درتلویزیونی به نام < من و تو > و در پی آن اظهار نظرهای برآمده از جمهوری اسلامی و دیگر معتقدان به اسلام سیاسی می نگریم ، همگی را در یک کاسه می بینیم که فقط به دنبال جااندازی حکومت آویزان به مذهب هستند تا مانع از براندازی شوند. زیرا حجاب از نوع موجود در جمهوری اسلامی یک حجاب صد در صد سیاسی و حکومتی است و در زمانی که نسل امروز ایران در پی براندازی این حکومت می کوشد ، هر کس که در راه حفظ و تبلیغ این حجاب سیاسی و حکومتی باشد ، بدون برو برگرد در صف جااندازها قرار می گیرد . این حجاب را باید اولین نشانه برای جمهوری اسلامی دانست که بدون آن دیگر چنین حکومتی باقی نمی ماند و وقتی  یک خانم با چنین حجابی در یک تلویزیون به ظاهر سرگرم کننده و تفریحی در دل لندن ظاهر می شود و از امکان کسب موفقیت با وجود محدویت ( حجاب اسلامی ) بارها سخن می گوید ، بدون هیچ تردیدی حضور این خانم کاملا برنامه ریزی شده  از سوی گروه های جاانداز ودر جهت منافع و خواسته های جمهوری اسلامی است . ناگفته نماند که یک نکته عجیب و قریب در مورد < ارمیا > نیز وجود دارد و آن هم اینکه هیچ نام و نشانی از او در دنیای مجازی دیده نمی شود تا شک و تردیدها پیرامون این چهره نوظهور بیشتر گردد.
ضمن آنکه نام < ارمیا > نیز گویا نام واقعی او نیست و همین نکته می تواند حکایت از حضور سربه مهر این مهره مرموز داشته باشد تا یادمان نرود که شبکه تلویزیونی < من و تو > پس از دو ساله شدن نیز هنوز سراپا سر به مهر دارد و سرمایه گذاران آن  نا شناخته و مرموز هستند !
در تکاپو برای پوشش رازهای شبکه تلویزیونی من و تو دیدیم که شبکه های فارسی زبان و وابسته مثل صدای امریکا نیز به میدان آمدند تا نقش خود را در جااندازی بازی کنند. پنداری برنامه ریزی برای پشتیبانی از به اصطلاح اصلاح طلبان و در واقع جااندازها تا آنجا گسترده و پرو پیمان است که در یک لحظه می توان تمام این رسانه ها را در کنار هم به تماشا نشست و آکادمی موسیقی گوگوش براستی آینه ای بود تا اروپا و آمریکا را بار دیگر رهبرجااندازها ببینیم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر