۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

آینده وین رونی در منچستریونایتد


یکی از مهم ترین اتفاقات  دیدار منچستریونایتد و رئال مادرید  ، نبودن  وین رونی در لیست یازده نفره فرگوسن بود که خیلی ها تعجب کردند از جمله همسر این بازیکن که در Twitter نوشت :اصلا نمی توانم باور کنم که او در میان  یازده نفر نیست !

وقتی به گذشته بر می گردیم و نگاهی به تصمیم های فرگوسن می کنیم ، می بینیم :
David Beckham در سال 2003 و در بازی مقابل رئال مادرید در میان یازده نفر قرار نگرفت و در پایان همان فصل فروخته شد!
Rund Van Nistelrooy یکی دیگر از ستارگان این تیم که در فینال Carling cup-2006 در میان یازده نفر نبود و در پایان همان فصل هم فروخته شد!
و امسال هم رونی که در اکتبر2010 اختلافی هم با فرگوسن پیدا کرد و قصد ترک این باشگاه را داشت و در این دیدار حساس هم روی نیمکت نشست و هفته گذشته هم باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد 40 میلیونی  برای این بازیکن داده بود!
در این بازی حساس فرگوسن در انتخاب بازیکنان و شیوه بازی اشتباهی نداشت و انتخاب نکردن رونی یک تصمیم درستی بود که این مربی کار کشته گرفته  بود و اگر Nani اخراج نشده بود ، این تیم می توانست برنده این مسابقه باشد و همانطور که مورینیو در پایان بازی گفت : تیم برتر این مسابقه بازنده شد!
با این اتفاقاتی که در گذشته افتاده ، می توان پیش بینی کرد که شاید رونی سال آینده در این تیم نباشد و شاید هم مورینیو و رونالدو در منچستر یونایتد باشند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر