۱۳۹۱ اسفند ۲۵, جمعه

نگاهی به فرستاده های جمهوری اسلامی به خارج از کشور



هر آدم واقع بین و ژرفنگربه خوبی می داند که پس از انتخابات و بهتر بگویم انتصابات ریاست جمهوری اسلامی در خرداد 88 و وقایع جنایت بار در پی ان، مقامات امنیتی بیش از پیش برای اعزام نفراتی با ژست و ظاهر مخالف به خارج کشور برنامه ریزی و سرمایه گذاری کردند تا نقش اپوزیسون را بازی کنند، آدم هایی وابسته به نظام جمهوری اسلامی که با برنامه از ایران خارج شدند تا فضایی دلخواه و مورد پسند نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم بیاورند!
در زمینه ورزش نیز افرادی به گونه ای برق آسا سر از کشور های اروپایی در آوردند و به ادعای پناهندگی و فرار از دست ماموران جمهوری اسلامی در انگلیس، دانمارک ،المان و....بساط خدمت گذاری به دستگاه ولایت مطلقه فقیه را پهن کردند !ناگفته نماند که اینان پیش از قبول ماموریت برای سفر به خارج ،در طول فعالیت در داخل با تمام وجود نشان داده بودند که هیچگونه مخالفتی با نظام جمهوری اسلامی ندارند!
نام هایی چون امیر خسروجردی، مهدی رستم پور و کارشناس هایی چون فریبرزقریب (رادیو فردا) محمد تقوی(بی بی سی فارسی) مجید وارث (تلویزیون پارس)و ....را می توان از جمله فرستاده های مستقیم و غیر مستقیم نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد که در طول یکی دو سال اخیر با ارتباط شبانه روزی با اربابهای داخل نشین تلاش کرده اند تا تمام تریبون های موجود در بخش ورزشی رسانه های خارج کشور را یک کاسه کنند تا نقش کثیف و ضد منافع ملی را به اجرا در اوردند.
برای انکه این نفرات اعزامی و وابسته را بهتر شناسی کنیم کافیست تا در نظر داشته باشیم که اینان هرگز از خط قرمز عبور نمی کنند و هیچگاه به سر جانوری چون جمهوری اسلامی که همان امام خامنه ای باشد ،کاری ندارند و با فریبکاری به شکلی نشان میدهند که مخالف ومعترض جمهوری اسلامی هستند!
مهدی رستم پوریکی از همین اشخاص است که وقتی از ایران خارج می شود در گفتگویی با بی بی سی فارسی می گوید: تا وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور است من به ایران بر نمی گردم! پس مشکل نظام جمهوری اسلامی نیست! اگر فردا دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد تمام شود ، مهدی رستم وارد ایران خواهد شد و به فعالیت های ورزشی خود ادامه خواهد داد! این یک نمونه از همان برنامه یی اپوزسیون سازی خارج از کشور می باشد که مخالفتی با ریشه ندارد!
نمونه دیگر امیر خسرو جردی است که از ایران خارج می شود و در یک برنامه ورزشی در بی بی سی فارسی شرکت میکند و درآن برنامه فقط از امیر قلعه نوعی تعریف میکند و خارج از محیط فوتبال حرفی هم نمی زند و دو روز بعد توسط همین مهدی رستم پور در سایت رادیو فردا با ایشان مصاحبه ای را ترتیب می دهد و او می گوید: من چند روز پیش مصاحبه ای را بی بی سی فارسی انجام دادم و از ایران به من زنگ زدند و گفتند که اگر برگردی، سر از زندانهای مخوف جمهوری اسلامی در میاوری!!!
حالا توجه داشته باشید اکثر مصاحبه های بی بی سی فارسی از طریق تلفن با داخل ایران است و اصلا مشکلی وجود ندارد، خسروجردی بعدها به صدای امریکا دعوت می شود و می گوید که عضو اتاق فکر شبکه خبر جام جم بوده است! واقعا می شود تصور کرد که اخبار آبکی شبکه جام جم اتاق فکری هم داشته باشد! ایشان را ظاهرا درداخل ایران بهتر می شناسند چون همین چند ماه پیش بود که هیوا یوسفی از ورزشی نویسهای داخل ایران در سر مقاله سایت جهان ورزش خطاب به عادل فردوسی پور می نوسید:
فردوسی پور بی تردید می شناسد خبرنگاری را که روزگاری در شبکه جام جم کار می کرد و بعدها که ظاهرا به جرم دلالی اخراجش کردند، از کشور گریخت و البته ناباورانه در لباس کارشناس، روبروی دوربین تلویزیون بی بی سی فارسی نشست!

همین شخص وقتی انتخابات آبکی فدارسیون فوتبال انجام می شود، در صفحه بی بی سی فارسی ظاهر می شود ومی گوید: آقای کفاشیان با صدای رسا می تواند بگوید که این بار انتخاب شده است! و یا فرییرز قریب از رادیو فردا در صفحه صدای امریکا ظاهر شد و گفت:برای اولین بار شاهد انتخابات در فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی بودیم! و جالب اینجاست که در داخل خود ایران از پخش برنامه نود در شب به اصطلاح انتخابات جلوگیری می شود و بعد از در رسانه های خارج از کشور که متاسفانه بینده های زیادی هم در داخل ایران دارد، از انتخاب صحبت می شود!این همان تلاش و برنامه جمهوری اسلامی است که حرف های غلط را از تریبون رسانه های خارج از کشور به مردم داخل ارائه دهد تا شاید مورد قبول واقع شود چون ظاهرا مردم در داخل اعتمادی به رسانه های داخل ندارند.

نمونه های دیگر ، محمد تقوی که بطور رسمی اعلام شده از مشاوران علی فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی مربی تیم تراکتور وابسته به سپاه پاسداران است!و ایشان از کارشناسان بی بی سی فارسی است که سایت های خود جمهوری اسلامی مثل خبر آنلاین با ایشان گفتگوی نوروزی میکند و از همه نظر مورد تایید جمهوری اسلامی است!
مجید وارث که با بورسیه همین جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب به استرالیا می رود و بعد از چند سالی به دفعات به ایران سفر میکند و چون جایی را برای خود پیدا نمی کند، از ایران خارج می شود و حتی در همین سفر اخیرش همین چند سال پیش با اجازه وزارت ارشاد جمهوری اسلامی فیلمی هم می سازد !و با حضور در تلویزیون پارس عاملی می شود که فوتبال های لیگ ایران را که شبکه های جام جم پخش می کنند را با کیفیت بدتر و حتی تاخیر چند دقیقه ای از شبکه پارس پخش میکند ! شبکه ای که در چندین سال گذشته مدعی مخالفت با جمهوری اسلامی را دارد و امروز خواسته و یا نا خواسته و آگاهانه یا نا آگاهانه با حضور مجید وارث داره آشی را هم میزند که جمهوری اسلامی پخته است و در یکی از همین برنامه ها وقتی بینده ای روی خط می آید و می گوید که ما در ایران مربی آگاه به فوتبال اصلا نداریم ،وارث صدای او را قطح میکند و می گوید: دیگه خیلی تند داری میری!!!!

وقتی تمام گفته ها و نظرات آبکی و ریاکارانه این وابسته ها به خوبی می بیینم که هرگز با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند و همواره حرف هایی را به زبان می اورند که هیچ خطری متوجه ریشه فساد و نکبت در ان سر زمین همیشه افسرده نباشد!
در یک کلام باید گفت که این فرستاده های مستقیم و غیر مستقیم آنچنان در طول یکی دو سال گذشته خوش رقصی کرده اند که دیگر هیچ شرافت مندی حاضر نیست تا لحظه ای در برنامه های ورزشی بی بی سی فارسی و صدای امریکا و... حاضر شود و به راستی جمع آدم های بی ریشه و بی ارزش در این رسانه ها جمع گشته است و توجه داشته باشید که این فقط در مورد بخش ورزش است و اگر دنبال مسائلی مثل هنر و سینما، سیاست و اجتماع را پی گیری کنید می توان همین رد پاها را دید!!! که رسانه های خارج از کشور با ریشه نظام جمهوری اسلامی کاری ندارند و هیچ آگاهی به جامعه فعلی ایران که در داخل با سانسور روبرو است،نمی دهد! و جامعه که آگاهی نداشته باشد و فقط اینها نقش سرگرم کننده داشته باشند، هیچ تحولی در آن انجام نخواهد گرفت و فقط باید منتظر بود که امریکا و یا اسرائیل به ایران حمله کند و ما را نجات بدهند و برای ما دمکراسی بیاورند!!!
در این ارتباط بازهم خواهم نوشت.........


5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر