۱۳۹۱ اسفند ۱۷, پنجشنبه

مسخره ترین انتخاب


خبر این بود:
فدراسيون فوتبال ايران به عنوان بهترين فدراسيون فوتبال آسيا در سال 2012 انتخاب شد!
علی کفاشیان پس از تحویل گرفتن جایزه گفت: «خوشحالم که برای دومین بار اینجا هستم و این جایزه را بردم. مهم این است که این جایزه نشان می‌دهد فوتبال ایران برای آینده در راه مستقیم حرکت می‌کند!


این انتخاب در حالی اتفاق افتاد که فدارسیون کفاشیان در همین سال بدترین نتایج را در عمرخود به یا دگار گذاشت و ازچند ماه پیش همه اهالی فوتبال خواستار برکناری او و تغییر و تحول بنیادی واساسی در فدراسیون فوتبال شده اند .
وقتی از سوی کنفدارسیون فوتبال آسیا اعلام شد که فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی یکی از نامزد های دریافت فدارسیون برتر در سال 2012 آسیا است ،همگان گمان کردند که این یک شوخی و طنز است که توسط طنزپردازان به خبر امده است . اما هنگامی که این خبر طنز آلود به واقعیت تبدیل شد و حتی جایزه را به علی کفاشیان دادند ، دیگر کسی باقی نماند تا ندادند که کنفدارسیون فوتبال اسیا در دست چه افراد کثیف و فاسدی قراردارد تا بیشرمی را به آنجا برسانند تا یک فدارسیون صد در صد مردود از نظر ایرانی ها به عنوان فدارسیون برتر معرفی کنند !
اگر چه می دانیم کنفدارسیون فوتبال اسیا در جهان لقب عقب افتاده ترین کنفدارسیون را یدک می کشد و فساد از سر و روی ان می بارد و بیشتر رای گیری وانتخاب در ان بطور اشکار خرید و فروش می شود ، اما براستی می توان گفت که انتخاب فدارسیون کفاشیان سرآمد تمام زد و بند ها و آلودگی های کنفدارسیون فوتبال اسیا به حساب می اید .
البته  در این روزگار وارونه که جایزه صلح نوبل به کسانی داده می شود که نقش اول را در بر پایی جنگ و کشتار مردم بی گناه را به عهده دارند ، شاید جای تعجب نباشد که عنوان فدارسیون برتر در آسیا را به ضعیف ترین و ناتوان ترین و بی اختیار ترین فدارسیون تقدیم کنند . فدارسیونی که با تقلب در امر انتخابات مصدر کار شد !
فدارسیونی که همین آقای امیر عابدینی بعد از اولین دوره ای که کفاشیان در زمان ریاست علی آبادی در سازمان تربیت بدنی به این سمت انتخاب ( انتصاب )شد در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به این مسئله اشاره کرد که علی آبادی به من زنگ زد و گفت:بیاید در انتخابات شرکت کنید و بزارید ظاهرا جنبه قانونی بگیرد و بعد من خودم کفاشیان را بر می دارم!
ضمن انکه یادمان نرود که عنوان شوالیه را در فوتبال فرانسه همین چندی پیش به علی فتح الله زاده ، رئیس باشگاه استقلال تهران دادند تا بدانیم که شوالیه هم می تواند در این دور و زمان بدل به یک آدم زبون و ریا کار شود !!
در پایان، باید از خود پرسید که این جهان سراسر فاسد و در دست آدمهای کثیف به کجا می رود ؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر