۱۳۹۲ فروردین ۴, یکشنبه

شاهکارهای یک شارلاتان!


شاهکارهای  یک شارلاتان !
بارها در طول ماه های گذشته به خود گفته ام که صد رحمت به حقه بازهای داخل ایران و براستی در خارج از کشور چیزهایی را می بینیم و حرفهایی را می شنویم که شالارتان تر از اینها نمی توان پیدا کرد !



این شارلاتان های خارج نشین و سر در آخورجمهوری اسلامی به خوبی یکدیگر را پیدا کرده اند تا یادمان نرود  :کند هم جنس با هم جنس پرواز.....
آخرین شاهکارهای یک شارلاتان به ظاهر خارج نشین را از زبان امیر هاشمی مقدم در گفتگو با خبرانلاین خواندم که چند خطی از آن را برای شناسایی این حقیرکه روی قبله آخوندها خوابیده  می آورم :
·      یک تیم دسته اولی سوئد پیشنهاد داشتم که آن را نپذیرفتم. همچنین از سوی فدراسیون فوتبال عمان هم قراردادی 4 ساله به من پیشنهاد شد که تمام سیستم آکادمیک آنها را زیر نظر بگیرم که آن را هم قبول نکردم. برای مربیگری در تیم های آکادمیک باشگاه های اماراتی هم پیشنهاد داشتم که به آن هم جواد منفی دادم. همچنین از کشور استرالیا هم پیشنهاد داشتم که هیچ کدام از آنها برای من جالب توجه نبود. اگر قرار باشد که از هلند خارج شوم ترجیح می دهم که به کشور خودم بازگردم. به هر حال ایران برای من در اولویت است!!!


·      در ایران اگر فوتبال را کنار بگذاریم، سایر ورزش های ما در سطح جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد!!!
·      زمانی تیم ملی جوانان ما به راحتی مقابل تیمی مثل تایلند پیروز می شد اما حالا تیم اول ما هم برای بازی با آنها ترس دارد. این بدان معنا نیست که ما افت کرده ایم، بلکه کشور های دیگر پیشرفت کرده اند!!!
·      ببینید من از حرفه ای شدن فوتبال ایران خوشحال شدم اما از طرفی تاسف می خورم که این اتفاق تنها در مورد بحث های مالی عملی شد!!!
·      متاسفانه فوتبال ایران سوار یک ماشین BMW شده و دنده عقب می رود!!!
·      من بعد از 13 سال مربیگری در کشور هلند دو، سه ماه گذشته به ایران آمدم و حدود یک ساعت تیم نوجوانان راه آهن را تمرین دادم. شاید باورتان نشود اما این یک ساعت به اندازه 13 سال فعالیت در هلند به من چسبید. اگر 2، 3 بازیکن تیم نوجوانان راه آهن دست من باشند کاری می کنم که سه سال دیگر در آیندهوون هلند بازی کنند، این را روی کاغذ می نویسم و امضا می کنم!!!

لازم به اشاره است که از چندی پیش هاشمی مقدم با تراشیدن  دلال ها و واسطه ها در بی بی سی فارسی دیده می شود  ، تا در کنار محمد تقوی ویکی دو نفر دیگر......جمع  شارلاتان ها تکمیل شود!
شارلاتان هایی که در ایران کاملا شناخته شده اند و  هم تیمی های آنان  به یاد می آورند که امثال تقوی و هاشمی مقدم و.... برای حضور  در زمین بازی از هر خوش خدمتی و پاچه خواری دریغ نداشتند وبرای چاپ یک عکس سه در چهار خود در رسانه های ورزشی از هر گونه خواهش و التماس و تمنا کوتاهی نمی کردند ودر هر فرصت با زبان بی زبانی متوسل به دادن هدیه و  بهتره بگویم رشوه هم بودند!!!
http://khabaronline.ir/detail/283018/sport/iran-soccer#Scene_1

۱ نظر:

  1. بنده تا آنجایی که به خاطر دارم امیر هاشمی مقدم از بازیکنان خوب و بی حاشیه تیم استقلال یا تاج بوده و نقل قولهایی که شما از ایشان اینجا آوردید تقریباً قریب به اتفاق منطقی و قابل قبول بود. محمد تقوی هم از بازیکنان با اخلاق تیم ملی بود و فکر نکنم یک بازیکن ملی نیاز به پاچه خواری برای حضور در زمین داشته باشد.
    شما که ادعا دارید ایشان شارلاتان هستند می شود لطفاً کمی از سوابقتان و خدماتی که به مملکتتان کرده اید ارائه نمایید تا خوانندگان این لینک شما را بهتر بشناسند؟

    پاسخحذف