۱۳۹۲ فروردین ۳, شنبه

نقش آکادمی گوگوش در جااندازی!


شبکه من و تو وآکادمی گوگوش یک جریان کاملا سیاسی برای آینده ایران است و باید خیلی هوشیار باشید. اینها می خواهند از طریق مسائل فرهنگی جمهوری اسلامی را نگه دارند و جااندازی کنند ! نه براندازی!
حافظ بزرگ هفتصد و پنجاه سال پیش گفت: چون نیک بنگری ، همه تزویر می کنند ...روح حافظ بزرگ شاد....انگاری او هنوز زنده است . در میان ماست !!!
برای همین هم بعد از برنامه آکادمی نوشتم :
برنده آکادمی موسیقی گوگوش < جمهوری اسلامی >
با بازيهايي كه در آخرين پرده آكادمي گوگوش به نمايش درآمد ،بيش از پيش دریافتیم كه شبكه من و تو داراي چه برنامهً هايي جهت جا اندازي و نگهداري جمهوري اسلامي هست !!!
يك نكته كليدي از زبان قهرمان آخرين پرده بيرون آمد كه گوياي همه چيز بود ! قهرمان با حجاب اسلامي اين بازي پس از اعلام قهرمانيش به مجري پشت پرده آکادمی موسیقی گوگوش گفت :ديديم كه با وجود همه محدوديت ها چگونه مي توان به موفقعیت رسيد !!!
كليد همه بازيها در همين اظهار نظر نهفته است ! اين بازيگران ناشي و عقب مانده مي خواهند به نسلي كه سالهاست در پي براندازي تمام محدوديت هاي غير انساني از سوي جمهوري اسلامي ( حجاب و ...) است ،. بگويند كه با قبول اين محدوديت ها هم براي دستيابي به موفقعیت با مشكلي روبرو نخواهيد بود !
 اين همان جااندازي به جاي براندازي است . به اين بدبخت كه تن به محدوديت هاي غير انساني داده و حتما و لطفا آن را سدی براي رسيدن به حق و حقوق انساني نمي داند ، بايد گفت كه هر كس اين محدوديت را بپذيرد ، بدون شك در كنار بوجود آورند گان محدويت ها ايستاده است !!! حرف آخر اينكه در آخرين شب نمايش چندشین آور آكادمي گوگوش ،. تماشاگر حركات و گفتاري بوديم كه حقيقت و واقعيتً هاي به روي فيس بوك از طرف جوانان بيدار و آگاه داخل ايران را به اثبات رساند تا از اين هوشياري بچه هاي ايراني باز هم به فرداي روشن اميدوار باشيم

۲ نظر:

  1. موفق باشید امیر عزیز و گل

    پاسخحذف
  2. ممنون امیر عزیز شما و آقای نصیبی تنها کسانی هستید که نگاه آزاد به این مسائل دارید.البته تنها کسانی که من پیدا کردم.پاینده باشید.

    پاسخحذف