۱۳۹۲ فروردین ۹, جمعه

مانوک خدابخشیان و نگاه خاص ( آکادمی گوگوش )


·       
مانوک خدابخشیان  و نگاه خاص
در میان اندیشه های قابل قبول و تیز بینانه  باید گفت که مانوک خدابخشیان براستی یک آدم خاص است که برای هر گفته و نوشته  با سند و مدرک به میدان میاید . اگر چه مانوک در جامعه ما با فوتبال و کارشناسی کم نظیر آن  معرفی شد ، اما او پس از انقلاب اسلامی نشان داد که به همه چیز با نگاهی عمیق و جستجو گر می نگرد و حرف را با استدلال و منطق و شعور در هر زمینه می آمیزد . در اینجا نمونه هایی از نگاه ژرف  مانوک خدابخشیان را در باره چند چهره نام آشنا و حرکتهای آنان از نظر می گذارنیم تا بیش از پیش بدانیم که نگاه مانوک با دیگر نگاه ها تا چه میزان تفاوت و توفیر دارد  
نگاه مانوک به گوگوش !
قبل از اینکه گوگوش از ایران بیرون بیاید ، حمید نائینی ماهنامه ای داشت به نام < پیام امروز > و به من گفت که من و مسعود بهنود قراره بریم با گوگوش مصاحبه ای انجام بدهیم (7 سال پیش ) و پوستری پیدا کردیم از تاجیکستان که می خواهیم آن را روی جلد مجله چاپ کنیم ( آن روزها هم اصلا صحبتی از گوگوش نبود) و قرار شد که به من خبر بدهند ، و بعد آمد به من گفت : چقدر گوگوش خسته و افسرده است و می خواهد برود نوه اش را ببیند ! ما تلاش خواهیم کرد تا برایش ویزا بگیریم !!!
پس قرار بود گوگوش بشه رو جلدی و بیاید خارج !!! و بعد هم گوگوش آمد خارج  و در کنسرت هایش آدمهای مشکوک پیدا شدند با پاسپورت های اضافی !!! زمانی هم که رفتند جلوی سازمان ملل ، گوگوش بود و اکبر گنجی بودند و هیچ چهره سیاسی دیگری نبودند !!! بعد هم آکادمی گوگوش  راه افتاد !


گاهی اوقات وقتی برنامه را پیاده می کنند ، پشتش برنامه های دیگری است ! من نمی گویم این دختره که برنده آکادمی موسیقی گوگوش شد ، حقش نبود ، همانطور که دختران زیبای ایرانی را محبور کردند که با مقنعه فوتبال بازی کنند !!!
اما آیا این همان تز جمهوری اسلامی رحمانی است ؟!  بله است ! تز آقای سروش و دیگران .... لابلای خطوط را بخوانید ، به نوع دیگری نگاه کنید ، وگرنه بعد از سالها پشیمان خواهید شد  که چرا گول خوردیم !!!!

۳ نظر:

  1. اقای نسبااتا محترم
    اون موقع که جیره خوار بودی یادت رفته؟
    من نمیدونم تو اصلا چکاره هستی؟
    تو گول نخور بزار مردم خودشون به فکر خودشون هستن
    جیره خوار بدبخت....در بدر

    پاسخحذف
  2. سلام/ میشه لطفا یه دعوتنامه بالاترین برام بفرستید؟ ممنونتون میشم. darkhungah@yahoo.com

    پاسخحذف